Hos SverigeAutomaten har man förstått att det inte bara är viktigt att få in nya spelare till casinot utan att det är minst lika viktigt att de spelare som man redan har får den uppmärksamhet och de belöningar som deras lojalitet förtjänar.
Därför har SverigeAutomaten inför ett lojalitetsteam som enbart har till uppgift att se till att SverigeAutomatens lojala och återkommande kunder är nöjda och får ta del av bonusar och erbjudanden löpande. Teamet finns tillhands för att ta hand om SverigeAutomatens spelare och för att se till att spelarna får ut det mesta av sitt besök ho SverigeAutomaten.
Idag med den hårda konkurrensen som finns inom casinobranschen så är kundvård A och O. Det handlar mycket om att informera, alltid finnas tillgängliga för att kunna svara på frågor eller hjälpa till med problem. Det handlar även om att belöna de spelare som är lojala och troget återkommer till SverigeAutomaten för att spela på casinot.
Förslag på förbättringar
SverigeAutomaten uppmanar även sina spelare att lämna åsikter eller förslag på förbättringar. Man vill att spelare som har synpunkter eller som önskar förbättringar hör av sig så att man tillsammans kan hitta nya vägar för att ta hand om spelarna på ett bra sätt så alla är nöjda och glada.
SverigeAutomaten har funnits sedan år 2012 och har på kort tid blivit ett populärt alternativ på den svenska marknaden. SverigeAutomaten vänder sig till de svenska spelarna på den svenska marknaden med spel och annan underhållning helt anpassad för de svenska spelarnas krav och förväntningar.
Bland annat erbjuder SverigeAutomaten ända upp till 5 000 kronor i välkomstpaket till nya spelare. Bonusen på 5 000 kronor är fördelade över de nya spelares tre första insättningar. Utöver insättningsbonusen så får man även 20 gratisspel på en utvald spelautomat i samband med att man registrerar sig.
SverigeAutomaten är inte bara generösa mot sina nya spelare utan med det handplockade lojalitetsteamet kommer man arbeta hårt för att även uppmärksamma och belöna sina lojala och återkommande spelare.